Version française disponible ci-dessous.

What is NØ SEASØN Belgium ?

NØ SEASØN Belgium is a premium womenswear brand founded in 2015. Everything is handmade in Belgium, from the design to the production itself.

We follow no season, no spring-summer or autumn-winter collection. New items will appear every month so we can always surprise you.

How do I place an order online ?

You must be 18 years old or over or have your parents' permission to buy from our website. You can order online via our “shop” page or by email by sending your request via our contact form or at info@noseason.be.

To shop online, click on "shop" and follow the steps by choosing the articles you wish to buy,
selecting your size and clicking on "add to cart”.

All items left in your cart are not saved nor reserved before you place your order. When you are finished shopping click on “cart” to verify your order and to check out.

When you are happy, proceed to the checkout to choose your payment preferences. We will send you a confirmation of your order via email, and another when your order is ready to be dispatched.

How do I know the right size ?

The items are true to size and you can always compare the sizing with the clothes worn by our model. If you are not sure, don't hesitate to ask us for some help by filling up our contact form or sending us an email at info@noseason.be.

How do I edit or cancel a placed order?

To edit or cancel an order, please fill up our contact form or send us an email at info@noseason.be so we can help you out. For logistical reasons, an order can only be edited or cancelled on the same day as it was placed.

Which payment methods can I use?

You can choose one of three payment methods:

Credit card

You can pay for your order in one single transaction by credit card. We make sure that your card information is transmitted over secure SSL encryption and is not stored.

Paypal

If you have a Paypal account, you can choose the Paypal option. You will be redirected to a Paypal payment page where you will be able to complete your order.

Bank transfer

Your items won’t be sent until we receive the full payment but they will be reserved for 72 hours as to afford you the necessary time to make the bank transfer. If you choose this option, please don't proceed on our website and send us an email via our contact form or at info@noseason.be

Do you deliver internationally?

Yes, we send our international orders via UPS or Bpost. The cost and delivery time depend on the final destination, but you can expect an average of between 3 to 8 working days. Please check our shipping and returns page for more information.

If you have more questions, please send us an email via our contact form or at
info@noseason.be

-----------

Qu’est-ce que NØ SEASØN Belgium ?

NØ SEASØN Belgium est une marque premium de prêt-à-porter féminin créée en 2015. Tout est fait main en Belgique. 

Nous ne suivons aucune saison, aucune collection printemps-été ou automne-hiver. Des nouveautés apparaitront chaque mois afin de vous surprendre en permanence. 

Comment commander en ligne ? 

Vous pouvez passer votre commande en cliquant sur la page “shop” ou en nous adressant votre demande en complétant notre formulaire de contact ou en nous envoyant un email à info@noseason.be. 

Pour commander en ligne, cliquez sur la page “shop” et suivez les étapes en choisissant vos produits, en sélectionnant votre taille et en cliquant sur “add to cart”. 

Les produits placés dans votre panier ne seront pas sauvegardés ni réservés tant que votre commande n’est pas passée. 

Lorsque vous avez terminé votre shopping, cliquez sur “cart” pourvérifier votre commande et procéder au paiement. Lorsque vous êtes satisfait(e), passez au “check out” afin de choisir votre moyen de paiement. 

Nous vous enverrons une confirmation de votre commande par email. Vous recevrez un second email quand votre colis sera prêt à être livré. 

Vous devez avoir plus de 18 ans ou avoir la permission de vos parents pour acheter via notre site. 

 Comment définir ma taille?  

Les pièces confectionnées taillent normalement. Vous pouvez toujours vous baser sur la taille du mannequin. 

Si vous n’êtes pas sûr(e), n,’hésitez pas à nous demander de l’aide en complétant notre formulaire de contact ou en nous envoyant un email à info@noseason.be. 

Comment modifier ou annuler une commande ?

Pour modifier ou annuler une commande, veuillez compléter notre formulaire de contact ou nous envoyer un email à info@noseason.be afin que nous puissions vous aider. 

Pour des raisons de logistique, une commande ne peut être modifiée ou annulée que le jour même où elle a été passée.  

Quelle méthode de paiement puis-je utiliser ?

Vous pouvez choisir une de ces trois méthodes:

Carte de crédit 

Payez en toute sécurité et en une seule transcation avec votre carte de crédit. Vos données bancaires ne sont en aucun cas sauvegardées et nous utilisons un système de cryptage SSL pour une sécurité optimale.  

Paypal  

Si vous avez un compte Paypal, vous pouvez choisir cette option. Vous serez alors redirigé(e) vers la page de paiement sur le site officiel de Paypal. 

Virement bancaire  

Vos pièces ne seront envoyées qu’au moment où nous recevrons votre paiement. Elles seront cependant réservées pendant 72 heures afin de vous permettre de faire le virement. 

Si vous choisissez cette option, veuillez nous contacter en complétant notre formulaire de contact ou en nous envoyant un email à info@noseason.be. 

 Livrez-vous à l’étranger ?  

Oui, nous envoyons les colis à l’étranger via UPS ou Bpost. Les coûts et le délai de livraison dépendent de la destination finale mais vous devez compter entre 3 et 8 jours ouvrables. 

Merci de consulter notre page “shipping and returns” pour plus d’information. 

Si vous avez d’autres questions, n’hésitez pas à nous envoyer un email via notre formulaire de contact ou à info@noseason.be.