Version française disponible ci-dessous.

Shipping 

Once your order is placed, you will receive a confirmation email and we will then send the items you carefully selected. 

Please consider that we need 1-2 working days to prepare your items. As soon as they are ready, we will proceed to the shipping and send you an email when the parcel is dispatched. 

Shipping costs and delivery 

Belgium

Your order should be delivered in 2 to 3 working days and will cost 8€.

France, Holland and Luxembourg

Your order should be delivered in 2 to 4 working days depending on the destination and will cost 17€.

Everywhere else

Your order should be delivered in 5 to 8 working days depending on the destination and will cost around 40-70€.

NØ SEASØN Belgium shall incur no liability in the event of delay, loss of product ordered or strikes which are due to the postal services or carrier.
In order to ensure that products arrive in perfect condition and are protected during transport, all products are carefully packed in accordance with applicable standards.

Order tracking

In the shipping email you will receive, you will find all the delivery information. After that you will be able to track your order.

Returns

We’re confident that you will be completely satisfied with your NØ SEASØN Belgium purchase. If not, returns are accepted. If you find one of the items bought to be unsuitable, you have a period of 14 business days, starting from the day after delivery, to withdraw from the contract, without penalty and without stating reasons. The only cost that will be charged are the direct costs of returning the goods.

We will reimburse the purchase price including the shipping cost at the latest within 14 business days starting from receipt of the returned parcel on the same card used for payment.

If an article is faulty please contact us at: info@noseason.be

Only defects linked to the production are motives for contestation. The item must be returned in its original condition to the Seller’s registered office at Avenue de mai 274, 1200 Bruxelles, Belgique.  Click here to download your retraction formular.

Who pays the return shipping costs?

The costs are at the buyer’s expense. Returned goods must be sent at the following address:

NO SEASON Avenue de mai 274 1200 Bruxelles Belgique

---------------

Livraison 

Dès que votre commande est passée, vous recevrez un email de confirmation. Merci de prendre en compte un délai de 1 à 2 jours ouvrables pour la préparation de vos articles. 

Dès que ces derniers sont prêts, nous procédons à la livraison et vous envoyons un email de confirmation. 

Frais d’envoi et livraison 

Belgique 

Votre commande est livrée entre 2 et 3 jours ouvrables et la livraison revient à 8€ 

France, Pays-Bas et Luxembourg 

Votre commande est livrée entre 2 et 4 jours ouvrables en fonction de la destination. La livraison revient à 17€ 

Autres pays 

Votre commande est livrée entre 5 et 8 jours ouvrables en fonction de la destination. La livraison varie entre 40€-70€. 

NØ SEASØN Belgium décline toute responsabilité en cas de retard, perte ou grève des services postaux et/ou des transports. 

Nous portons une attention particulière à l’emballage conforme aux normes en vigueur, afin que vos articles soient protégés lors du voyage. 

Suivi de commande 

Vous trouverez dans l’email d’envoi toutes les informations concernant la livraison de votre commande. Vous pourrez ensuite suivre le cheminement de votre colis. 

Retours 

Nous sommes convaincus que vous serez satisfait(e) de votre commande NØ SEASØN Belgium. 

Si ce n’est pas le cas, les retours sont acceptés. Si un article ne convient pas à vos attentes, vous avez 14 jours ouvrables, à partir du jour où votre article a été livré, pour vous rétracter sans aucune pénalité. Seuls les frais de renvois de votre colis seront comptés. 

Nous procédons au remboursement de vos achats, frais d’envois inclus, dans les 14 jours ouvrables après réception de votre retour dans nos bureaux, sur le même moyen de paiement utilisé.

En cas de défaut de production, merci de nous contacter via notre formulaire de contact ou via l’adresse email info@noseason.be.

Les articles devront être retournés dans leur état initial au siège situé Avenue de mai 274, 1200 Bruxelles, Belgique. 

Cliquez ici pour télécharger le formulaire de rétraction.

Qui paye les frais de renvoi? 

Les frais de renvoi sont à la charge du consommateur. Les articles devront être retournés à l’adresse suivante: 

NO SEASON 

Avenue de mai 274 

1200 Bruxelles Belgique